Това е примерна страница.
Преглед
Политиката ни за възстановяване и връщане е 30-дневна. Ако са минали 30 дни от покупката ви, не можем да ви предложим пълно възстановяване или замяна.
За да отговаря на условията за връщане, вашият артикул трябва да не е използван и да е в същото състояние, в което сте го получили. Тя трябва да бъде и в оригиналната опаковка.
Няколко вида стоки са освободени от връщане. Не могат да се връщат бързо развалящи се стоки, като например храни, цветя, вестници или списания. Не приемаме и продукти, които са интимни или санитарни стоки, опасни материали или запалими течности или газове.
Допълнителни продукти, които не подлежат на връщане:
- Карти за подаръци
- Софтуерни продукти за изтегляне
- Някои продукти за здраве и лична хигиена
За да завършите връщането, ни е необходима касова бележка или доказателство за покупка.
Моля, не изпращайте покупката си обратно на производителя.
Има определени ситуации, при които се предоставя само частично възстановяване на суми:
- Книга с видими следи от употреба
CD, DVD, VHS касета, софтуер, видеоигра, касета или винилова плоча, които са били отворени. - Всеки артикул, който не е в оригиналното си състояние, повреден е или липсват части по причини, които не се дължат на наша грешка.
- Всеки артикул, който е върнат повече от 30 дни след доставката
Възстановявания
След като върнатият артикул бъде получен и проверен, ще ви изпратим имейл, за да ви уведомим, че сме получили върнатия артикул. Ще ви уведомим и за одобрението или отхвърлянето на възстановяването.
Ако сте одобрени, възстановяването ще бъде обработено и автоматично ще бъде приложен кредит към кредитната ви карта или първоначалния начин на плащане в рамките на определен брой дни.
Закъснели или липсващи възстановявания
Ако все още не сте получили възстановяване, първо проверете отново банковата си сметка.
След това се свържете с компанията за кредитни карти, тъй като може да отнеме известно време, преди възстановяването да бъде официално осчетоводено.
След това се свържете с банката си. Често има известно време за обработка, преди възстановяването да бъде осчетоводено.
Ако сте направили всичко това и все още не сте получили възстановяването си, моля, свържете се с нас на {електронен адрес}.
Артикули за продажба
Могат да бъдат възстановени суми само за артикули на редовна цена. Артикулите от разпродажбата не могат да бъдат възстановени.
Обмени
Заменяме продукти само ако са дефектни или повредени. Ако трябва да го замените за същия артикул, изпратете ни имейл на {електронен адрес} и изпратете артикула си на адрес: {физически адрес}.
Подаръци
Ако артикулът е бил маркиран като подарък при закупуването му и е бил изпратен директно до вас, ще получите кредит за подарък за стойността на връщането. След като върнатият артикул бъде получен, ще ви бъде изпратен сертификат за подарък.
Ако артикулът не е бил маркиран като подарък при закупуването му или подаряващият е изпратил поръчката до себе си, за да ви я подари по-късно, ще изпратим сумата за възстановяване на подаряващия и той ще разбере за вашето връщане.
Връщане на пратки
За да върнете продукта си, трябва да го изпратите на адрес: {физически адрес}.
Вие ще бъдете отговорни за заплащането на собствените си транспортни разходи за връщане на вашия продукт. Разходите за доставка не подлежат на възстановяване. Ако получите възстановяване на сумата, разходите за доставка за връщане ще бъдат приспаднати от възстановената сума.
В зависимост от това къде живеете, времето, което може да отнеме на заменения продукт да достигне до вас, може да варира.
Ако връщате по-скъпи продукти, може да обмислите използването на услуга за проследяване на доставката или закупуване на застраховка за доставка. Не гарантираме, че ще получим вашия върнат продукт.
Имате нужда от помощ?
Свържете се с нас на {email} за въпроси, свързани с възстановявания и връщания.